Deschide usi care sunt inchise pentru muritorii de rând, permite accesul in locuri exclusiviste, unde sa va bucurati de servicii privilegiate. Quintessencially este un fel de „receptie de lux“, un club on line, care are drept scop simplificarea vietii persoanelor cu dare de mâna. Pe scurt, este vorba de un fel de secretara electronica, disponibila 365 de zile pe an si 24 de ore din 24, care are grija sa rezerve o masa in ultima clipa intr-un restaurant exclusivist din lume, sa gaseasca bilete pentru premiera unui film sau pentru un eveniment sportiv de calibrul turneului de tenis de la Wimbledon, sau sa puna la dispozitia solicitantului un partener pentru o serata. Si asta nu e tot. Motoul acestei „receptii de lux“ ar putea fi „pentru noi, imposibilul devine posibil“, pentru ca gratie acestui serviciu puteti gasi o camera la un luxos hotel in Berlin, unde de luni bune toate camerele au fost rezervate, va poate trimite acasa o costisitoare rochie unica, pe care ati zarit-o in fuga in vitrina unui magazin. Si asta nu e tot. Aceasta bagheta magica este in realitate o societate creata la Londra, in 2000, de un producator cinematografic si de administratorul unor localuri la moda, Aaron Simpson si Ben Elliot. Quintessencially este o „receptie de lux“ care, dupa ce si-a deschis filiale in mai multe tari din lume, se pregateste acum sa isi deschida un sediu la Cannes, inainte de a porni la cucerirea Parisului si a altor tari europene. Servicii de vis la preturi imposibile Din exclusivistul club fac parte clienti de calibru precum Sharon Stone, Mick Jagger, Jennifer Aniston, Madonna, Gwyneth Paltrow, clienti fideli ai Quintessentially, unde platesc 36.000 de euro pe an. Clubul ofera insa si pachete la un pret inferior. De exemplu, cel de 1.150 euro permite acces non-stop la serviciul telefonic, in timp ce acela de 3.750 include si un asistent personal, care, pe lânga misiune