Organigrama Primariei Cluj a ramas in linii mari nemodificata de pe vrumea lui Funar(Foto: )
ZIUA de Cluj a analizat schimbarile suferite de partea executiva a Primariei Cluj-Napoca, la aproape doi ani de cand municipiul are un nou primar. Organigrama institutiei este, in mare, aceeasi cu cea de acum sase ani. Cea mai mare parte a sefilor de Directii si Servicii din vremurile “funariote” au ramas pe posturi sau au fost mutati pe alte functii de conducere.
Acolo unde, totusi, organigrama a suferit modificari la nivel de organizare si de personal, acestea nu s-au dovedit intotdeauna de bun augur. In plin avant al Romaniei catre Uniunea Europeana, executivul administratiei locale din Cluj pare incremenit in timp.
Administratia locala si-a marit, anul trecut, numarul de angajati, in loc sa devina cat mai “aerisita” pentru cetateanul de rand, care se plimba o zi intreaga prin Primarie pentru a-si rezolva o problema marunta. Astfel, Primaria Cluj-Napoca are acum 611 salariati ai aparatului propriu de specialitate, plus patru demnitari alesi sau numiti (primar, viceprimari, secretar).
In numarul total de salariati sunt cuprinsi si cei preluati in urma reorganizarii unor activitati, dupa cum urmeaza: 123 de persoane preluate de la Gardieni publici (conform Hotararii de Consiliu Local, prin care s-a aprobat infiintarea Directiei Politiei Comunitare), 23 de persoane preluate de la Serviciul de Evidenta Informatizata a Persoanelor din cadrul Politiei (conform HCL, prin care s-a
aprobat infiintarea Directiei de Evidenta a Persoanelor) si 18 persoane preluate o data cu trecerea Centrului de zi “Tara Minunilor” de la Consiliul Judetean Cluj la CL Cluj-Napoca. Cheltuiala bruta a Primariei pe salariile personalului este de aproximativ 2,14 milioane lei intr-o luna.
@N_P