O femeie frumoasa, milioane de lire sterline, armament, ramificatii politice la nivel inalt. Povestea fregatelor englezesti lansate cu spaga in apele teritoriale romane are toate ingredientele unui story cu audienta mare pe orice meridian.
Scandalul international marcheaza din nou Romania cu stegulet negru pe harta Europei, la scurt timp dupa ce raportul Marty ne-a asezat pe traseul lagarelor mobile ale CIA. Se vede treaba ca, daca pe uscat am mai rezolvat-o cu ingalbenitul steguletelor rosii, marile amenintari la adresa Romaniei vin acum din aer si de pe mare. Ca si aviara, tot de sus ne-a cazut!
Povestea cu navele de lupta risca sa devina cea mai grea afacere de coruptie din istoria Romaniei. Daca se va dovedi adevarata acuzatia produsa dincolo de Canalul Manecii, fregata va deveni nava-amiral a spagii romanesti.
De un comision de aproape 10 milioane de euro, cu indicii cat de cat concrete, nu s-a mai vorbit pana acum. Au mai fost vorbele goale ale lui Vadim Tudor despre sutele de milioane de euroi de la privatizarea Petrom si, la mare distanta, cele 2 milioane, care ulterior s-au facut sute de mii, si alea neprobate, din dosarul Pavalache - Miki Spaga.
E o poveste mult prea groasa ca sa moara, ca toate povestile romanesti, dupa 3 zile, sufocata de alte istorii mai decoltate. Si totusi, autoritatile romane par sa exerseze din nou stramoseasca tactica a ingroparii rahatului.
De la izbucnirea la Londra si in tara a scandalului, n-am vazut nici un oficial roman iesind sa isi exprime ferm si convingator ingrijorarea si sa anunte hotarat ca institutiile abilitate lucreaza la depistarea vinovatilor locali, daca acestia exista.
Dna ministru Macovei e ocupata sa se ia in clont cu fostii colegi oengisti care-i contesta Agentia de Integritate. Dl premier Tariceanu are treaba cu partenerii de Alianta, care