Editura Brandbuilders anunta o aparitie editoriala de exceptie, "Cercetarea de marketing", de Petre Datculescu.
Lucrare de mare calibru, cartea ofera toate resursele necesare proiectarii, realizarii si interpretarii unei cercetari de marketing sau de opinie publica. Se dezbat pe larg problemele cu care se confrunta marketingul, referitor la psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia.
Recomandarile si solutiile avansate in aceasta carte se bazeaza pe standarde profesionale inalte si pe criterii de practica eficienta, desprinse de-a lungul multor ani de cercetare efectuata de autor in cadrul IRSOP, al carui director este in prezent.
Cartea lui Petre Datculescu descrie metodele si tehnicile care au revolutionat disciplina cercetarii consumatorului si au intrat in practica de zi cu zi a marilor companii.
Editura Brandbuilders anunta o aparitie editoriala de exceptie, "Cercetarea de marketing", de Petre Datculescu.
Lucrare de mare calibru, cartea ofera toate resursele necesare proiectarii, realizarii si interpretarii unei cercetari de marketing sau de opinie publica. Se dezbat pe larg problemele cu care se confrunta marketingul, referitor la psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia.
Recomandarile si solutiile avansate in aceasta carte se bazeaza pe standarde profesionale inalte si pe criterii de practica eficienta, desprinse de-a lungul multor ani de cercetare efectuata de autor in cadrul IRSOP, al carui director este in prezent.
Cartea lui Petre Datculescu descrie metodele si tehnicile care au revolutionat disciplina cercetarii consumatorului si au intrat in practica de zi cu zi a marilor companii.