Unul din cele mai faimoase simboluri al industriei automobilistice, celebrul model Royale, revine în forţă. Creat de Ettore Bugatti în anii ţ30 special pentru regi şi prinţi, modelul original a fost realizat în doar şase exemplare. Costurile uriaşe, triple faţă de un Rolls Royce Phantom II, l-au condamnat definitiv, 50 la sută din producţie rămânând nevândută. Grupul german Volkswagen, care are acum drepturile asupra mărcii Bugatti, intenţionează să lanseze pe piaţă un moştenitor pentru Royale, care, cum era de aşteptat, are caracteristicile unui Veyron: motor cu 16 cilindri şi 1001 cai putere şi o viteză maximă de peste 400 de kilometri pe oră. Totul la un preţ estimat undeva la peste două milioane de euro şi cu o caroserie atât de încăpătoare, încât ar putea găzdui de voie cinci persoane. Se pare că maşina va fi lansată încă din 2007, iar design-ul va fi inspirat de modelul Veyron, noul bolid fiind mai sportiv. (I.B.)
Unul din cele mai faimoase simboluri al industriei automobilistice, celebrul model Royale, revine în forţă. Creat de Ettore Bugatti în anii ţ30 special pentru regi şi prinţi, modelul original a fost realizat în doar şase exemplare. Costurile uriaşe, triple faţă de un Rolls Royce Phantom II, l-au condamnat definitiv, 50 la sută din producţie rămânând nevândută. Grupul german Volkswagen, care are acum drepturile asupra mărcii Bugatti, intenţionează să lanseze pe piaţă un moştenitor pentru Royale, care, cum era de aşteptat, are caracteristicile unui Veyron: motor cu 16 cilindri şi 1001 cai putere şi o viteză maximă de peste 400 de kilometri pe oră. Totul la un preţ estimat undeva la peste două milioane de euro şi cu o caroserie atât de încăpătoare, încât ar putea găzdui de voie cinci persoane. Se pare că maşina va fi lansată încă din 2007, iar design-ul va fi inspirat de modelul Veyron, noul bolid fiind mai sportiv. (I.B.)