Problema „Cerbul de Aur” a rămas încă nerezolvată, cu toate că din documentele găsite până acum de conducerea Primăriei Braşov rezultă că marca este a grupului de presă Intact, cel care deţine posturile tv Antena 1, Antena 3 şi Euforia. După ce această situaţie a fost făcută publică de către primarul George Scripcaru, în urmă cu o săptămână, cei de la TVR au venit să susţină că marca este tot a lor, chiar dacă la OSIM situaţia este alta. „Luni am avut o întâlnire cu cineva din conducerea TVR, care mi-a spus că ei au marca «Cerbul de Aur». I-am cerut o hârtie, o hotărâre judecătorească, nu mi-a dat, dar mi-a zis ca au aşa ceva şi o să-mi prezinte o dovadă scrisă”, spune Scripcaru. Primarul spune, totuşi, că dacă se va dovedi că marca este „Cerbul de Aur” a TVR atunci va încerca să găsească o soluţie pentru reluarea festivalului cu această televiziune.
Problema „Cerbul de Aur” a rămas încă nerezolvată, cu toate că din documentele găsite până acum de conducerea Primăriei Braşov rezultă că marca este a grupului de presă Intact, cel care deţine posturile tv Antena 1, Antena 3 şi Euforia. După ce această situaţie a fost făcută publică de către primarul George Scripcaru, în urmă cu o săptămână, cei de la TVR au venit să susţină că marca este tot a lor, chiar dacă la OSIM situaţia este alta. „Luni am avut o întâlnire cu cineva din conducerea TVR, care mi-a spus că ei au marca «Cerbul de Aur». I-am cerut o hârtie, o hotărâre judecătorească, nu mi-a dat, dar mi-a zis ca au aşa ceva şi o să-mi prezinte o dovadă scrisă”, spune Scripcaru. Primarul spune, totuşi, că dacă se va dovedi că marca este „Cerbul de Aur” a TVR atunci va încerca să găsească o soluţie pentru reluarea festivalului cu această televiziune.