Conducerea PSD a convocat ieri o sedinta cu presedintii organizatiilor judetene fara insa a exista un motiv anume pentru acest lucru. De altfel, nici inainte de sedinta participantii nu stiau exact pentru ce au fost chemati la Bucuresti. Presedintele partidului, Mircea Geoana, a explicat cu putin inainte de a intra in sala grupului PSD de la Camera Deputatilor ca i-a convocat pe baronii locali pentru a-i pregati pentru alegeri anticipate. "Ne indreptam cu pasi repezi catre anticipate si este absolut clar ca partidul nostru trebuie sa intre intr-o logica de campanie generala", a declarat Geoana, aratand ca "PSD nu are voie sa nu fie mobilizat la maxim". De-abia dupa ce au intrat in sala de sedinte, baronii au aflat de ce au fost chemati la centru: sala grupului arata ca un bazar, un sir de mese era amenajat ca tarabele din piata, cu o expozitie de tricouri rosii inscriptionate "PSD - generatia 2008", sepci si pixuri in aceeasi culoare. Ca sa fie foarte clar ca exponatele nu erau gratis, fusese afisat si pretul cu amanuntul, cu TVA inclusa: 5,65 euro tricourile, 2,80 euro sepcile si 0,71 euro pixurile. Exact ca la piata, au aparut si nemultumiri, pe de o parte, pentru ca unii au considerat ca de la centru ar fi trebuit ca aceste materiale promotionale sa plece gratis in filiale si, pe de alta parte, pentru ca preturile li s-au parut piperate. "Ce facem aici, ne apucam de comert?", s-a ratoit presedintele PSD Bucuresti, Sorin Oprescu. Victor Ponta a fost ironic, "fiecare se organizeaza cum poate", insa Marian Vanghelie a spus pe sleau ca afacerea cu tricourile este una proasta: "Alea de la Europa sunt mai ieftine, le iei cu 2,5 euro, eu la 1 mai am dat 2,5 euro pe tricouri". In cadrul sedintei, presedintele Geoana, primul candidat care a anuntat ca s-a inscris in cursa prezidentiala, a reluat in fata sefilor de filiale mesajul referitor la alegerile anticipate pe care