Consiliul Local al municipiului Reghin a fost convocat miercuri în şedinţă extraordinară, pe ordinea de zi fiind puse trei puncte de dezbatere.
Primul punct dezbătut a fost proiectul de hotărâre care vizează aprobarea documentaţiei pentru elaborarea şi prezentarea ofertelor privind licitaţia publică deschisă a lucrării "Modernizare Ştrand Municipal Reghin". Investiţia destinată efectuării lucrărilor va fi realizată prin credit bancar.
O licitaţie publică deschisă pentru atribuirea acestor lucrări a fost anterior organizată în data de 31 mai, însă comisia de evaluare a ofertelor a decis anularea aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie.
Motivul invocat a fost neîndeplinirea de către ofertanţi a condiţiei de calificare privind experienţa similară, clauză care nu a fost punctual precizată. În prezent, comisia a propus elaborarea unei noi documentaţii care să conţină aspecte de cerinţă minima cu privire la capacitatea tehnică şi financiară a ofertanţilor.
Astfel prin modificările operate, se solicită experienţă similară în construcţia de bazine, hidroizolaţii, placări şi finisări exterioare, precum şi realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egală sau mai mare de 2.500.000 RON, echivalent cu cca 710.000 euro.
Durata de execuţie a lucrărilor de construcţie şi reabilitare a Ştrandului Municipal trebuie să se încadreze într-o perioadă limitată la 5 luni.
După epuizarea dezbaterilor, proiectul de hotărâre a fost aprobat în unanimitate de către cei 15 consilieri prezenţi.
Leasing de utilaje grele
Un alt proiect de hotărâre introdus pe ordinea de zi a fost cel referitor la aprobarea achizionării în sistem de leasing a unui buldoexcavator şi a unei autobasculante de 8,5 tone pentru Sectorul de Drumuri al Primăriei. Cumpărarea se va desfăşura prin achitarea unui avans de 50% din valoarea utilaj