Calitatea produselor si o strategie de marketing foarte eficienta au transformat Albalact dintr-un producator local intr-unul dintre primii cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania
Compania Albalact din judetul Alba, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria produselor lactate, a inregistrat in primul trimestru din acest an o crestere de 33 la suta a cifrei de afaceri, pana la 19,6 milioane de lei (5,5 milioane euro), pe baza vanzarilor inregistrate de brandul Zuzu, lansat pe piata la inceputul acestui an.
Profitul net al companiei pentru aceeasi perioada a fost cu 58, 82 la suta mai mare decat anul trecut, ajungand la 340.000 de euro (1,2 milioane lei), fata de aproape 200.000 de euro in primul trimestru din 2005. Rezultatele obtinute de Albalact se datoreaza investitiilor facute de companie, atat in calitatea produselor si intr-o noua fabrica, dar si intr-o strategie de marketing foarte bine gandita.
Compania a fost infiintata in 1990 prin luarea in proprietate a patrimoniului Intreprinderii de industrializare a laptelui din Alba Iulia, iar in 1999 S.C. Albalact S.A. s-a privatizat prin licitatie publica deschisa, constituindu-se astfel intr-o societate cu capital integral privat, al carei presedinte este Raul Ciurtin.
Primul succes a fost inregistrat de Albalact cu marca Fulga, care a propulsat compania dintr-o pozitie modesta, direct in topul primilor cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania. Acest succes a schimbat practic filozofia si comportamentul companiei, obligand-o sa se raporteze la viitor intr-un alt fel, unul mai profesionist, mai vizibil si mai atragator - atat pentru clienti, cat si pentru parteneri. Astfel, Albalact a inceput un proces de rebranding capabil sa armonizeze portofoliul de produse cu obiectivele de termen lung ale businessului si cu asteptarile clientilor.
Albala