Fondul de investitii Hyposwiss Danube Tiger a intrat in actionariarul Romexterra Bank, prin cumpararea a circa 2% din actiunile bancii.
De la inceputul anului, Romexterra Bank a inregistrat un trend ascendent in privinta creditelor acordate, in special pe segmentul retail, declara pentru Wall-Street oficialii bancii.
Totodata, rezultatele inregistrate la finele primului trimestru au indicat o crestere de neta de 85,14% a volumului total de credite acordate, fata de aceeasi perioada de referinta a anului 2005. La 31 martie 2006, volumul creditelor acordate persoanelor fizice reprezenta 236,85% din volumul inregistrat la 31 martie 2005, iar volumul creditelor acordate segmentului persoane juridice reprezenta 175,21% din volumul inregistrat la aceeasi perioada de referinta a anului trecut.
Dezvoltarea si modificarea protofoliului de produse si servicii este unul din factorii care au influentat evolutia volumului creditelor acordate. Cele doua produse adresate persoanelor fizice si lansate anul acesta sunt: creditul de nevoi personale Favorit 20.000 Eur si Favorit Plus (100.000 Eur).
Plafoanele de creditare, precum si perioadele pentru care se acorda cele doua produse, 10 ani si 25 de ani, eliminarea unor comisioane si flexibilizarea conditiilor de acordare si rambursare, sunt doar cateva dintre caracteristicile care fac aceste produse sa fie competitive pe piata.
Nivelul bugetului alocat pentru prima jumatate a anului este de aprox. 3 mil euro, buget alocat in special dezvoltarii retelei de unitati teritoriale.
Strategia bancii pentru anul in curs vizeaza de asemenea obiective cantitative si calitative. In acest sens, din punct de vedere al retelei teritoriale, aceasta va fi completata cu 20 noi unitati in principalele orase din tara dar si modernizarea si relocarea unora dintre unitatile existente.
La finele anului in curs, Ro