(Foto: )
Transavia, unul dintre cei mai importanti producatori de carne de pasare din Romania, isi consolideaza pozitia pe piata prin lansarea primei campanii integrate de imagine din istoria de 15 ani a companiei
Pentru prezentarea campaniei de imagine, Transavia a invitat, in cursul zilei de miercuri, 14, iunie la Bucuresti la Hotelul Crowne Plaza - reprezentanti ai autoritatilor, ministri si parlamentari de Alba, colaboratori, clienti, parteneri si jurnalisti, inclusiv de la cotidianul "Unirea" la lansarea primului "Cuib de Rezistenta Antiaviara" din Romania - in contextul de lupta antiaviara cu care se confrunta in prezent piata carnii de pui.
"Dorim sa transmitem tuturor consumatorilor ca Transavia garanteaza siguranta si calitatea produselor sale, indiferent de perioadele dificile pe care le parcurge industria. Ne vom pastra principiile si valorile, vom munci in spiritul transilvan in care ne-am nascut si nu vom face compromisuri", a declarat ferm d-l Ioan Popa, directorul general Transavia.
Campania de imagine este parte integranta din politica de dezvoltare si impunere pe piata a companiei, fiind un pas firesc pentru noua etapa de construire de brand pe care o parcurge Transavia.
Campania Transavia trateaza in mod integrat procesul de comunicare prin lansarea unei noi identitati vizuale a companiei, a unui nou brand de produs, cu ambalaje noi si diferentiatoare, precum si a unui concept creativ sustinut de o campanie de promovare media si de relatii publice.
Procesul de rebranding a demarat in cursul anului trecut cu un audit al brandului corporatist, completat cu o analiza a imaginii principalilor producatori si branduri si un studiu al obiceiurilor de consum si achizitie. Etapa de strategie a redefinit brandul corporatist ca fiind unul efi