- "Investitorul strategic" de la Aro Campulung a adus singurul producator roman de autoturisme de teren in pragul falimentului, situatie decisa, joi, de Tribunalul Timis
- Un alt producator roman, de tractoare de aceasta data, incearca sa evite falimentul si sa fie mai atractiv pentru potentialii investitori prin comasarea activitatilor economice
- Din aceste doua tranzactii, derulate prin intermediul Autoritatii pentru privatizare, statul a pierdut atat timp pretios pentru scoaterea de sub faliment a companiilor, cat si posibilitatea de a gasi un investitor important in industria romaneasca
"Investitorul strategic" de la Aro Campulung a adus singurul producator roman de autoturisme de teren in pragul falimentului, situatie decisa, joi, de Tribunalul Timis. Un alt producator roman, de tractoare de aceasta data, incearca sa evite falimentul si sa fie mai atractiv pentru potentialii investitori prin comasarea activitatilor economice.
Aro Campulung, singurul producator roman de autovehicule de teren, a fost privatizat in 2003 cand investitorul - Cross Lander -, o societate mixta formata din grupul brazilian Samambaia si firma americana Lacaro Auto Distributors, a cumparat un pachet de actiuni reprezentand 68,7% din capitalul societatii de la Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (fosta APAPS).
Insa, pentru ca investitorul american John Perez nu a indeplinit obligatiile stipulate in contractul de privatizare si pentru ca societatea continua sa mearga pe pierderi, Tribunalul Timis a decis, joi, ca Aro Campulung sa intre in faliment.
De fapt, procedura de reorganizare judiciara a producatorului roman de autovehicule de teren a fost declansata printr-o hotarare a Tribunalului Arges la mijlocul anului 2005.
Nemultumiti, fostii salariati de la Aro au cerut Inaltei Curti de Casatie si