Primul restaurant din cadrul lantului international "Sr. Patata", deschis in Romania in sistem de franciza, a fost inaugurat ieri in Plaza Romania. "Sr. Patata" este un concept de fast-food inedit ce are la baza bucataria cartofului copt, preparat in 10 moduri diferite si combinat cu un retetar special de salate.
Franciza "Sr. Patata" a fost importata prin intermediul companiei de consultanta si brokeraj CHR Consulting, investitia pentru operarea primului magazin ajungand la peste 170.000 euro, din care 100.000 de euro au reprezentat taxa de Master franciza. Cumparatorul acesteia, omul de afaceri Vlad Filipciuc, 55 ani, a declarat ca intentioneaza sa deschida peste 20 de locatii in Bucuresti si in principalele orase in urmatorii 5 ani, dintre care primele 5 pana la sfarsitul lui 2007. Urmatorul restaurant "Sr. Patata" va fi in Mall Baneasa si se va deschide in toamna acestui an.
Conceptul "Sr. Patata" va fi aplicat in Romania in doua forme: Top si Express. Varianta Top va avea la baza o locatie cu o suprafata totala de circa 25 mp, pretabila food court-urilor din marile centre comerciale, iar cea Express - o suprafata de pana la 10 mp si va fi amplasata in piete, intersectii stradale, statii de autobuz.
"«Sr.Patata» se adreseaza tinerilor cu varste intre 16-28 ani dar si copiilor si adultiilor cu nostalgia gustului traditional de cartofi copti, tocmai scosi de la cuptor", a declarat reprezentantul francizei in Romania, Vlad Filipciuc, care estimeaza o cifra de afaceri de peste 600.000 euro in urmatoarele 8 luni.
Master francizatul roman sustine ca atuurile acestui tip de fast-food constau in diversitate si un pret accesibil. "Consumatorul nostru de fast-food are nevoie de diversitate la un pret accesibil, meniul de la Sr. Patata fiind conceput si adaptat la un pret de 2,5 euro", spune Filipciuc.
Conceptul "Sr. Patata" a fost aplicat pent