Primii doi producatori de carne de pasare din Romania, Agricola Bacau si Transavia, vor cheltui patru milioane de euro in publicitate.
In plina lupta cu virusul gripei aviare, competitia dintre producatorii mari din industria carnii de pasare devine tot mai acerba. Principalii actori de pe piata, Agricola Bacau si Transavia, se bat atit pe cotele de piata, cit si pe spatiul de publicitate din media.
Fie ca au vrut sa-si linisteasca consumatorii insistind pe ideea de produse sigure, fie ca incearca sa incurajeze consumul de carne proaspata in contextul in care piata este sufocata de produsele de import, este pentru prima data cind companiile au pus la bataie bugete de comunicare importante.
Primul care a dat startul in ceea ce priveste comunicarea a fost liderul de piata Agricola Bacau, care in cadrul campaniei „Sigur pe gustul tau“, lansata in mai anul acesta, a inglobat pe parcurs si conceptul Biosecurizat.
Nota de plata? Aproximativ 800 de mii de euro (pentru campania desfasurata in perioada mai-iunie), la care se adauga alti 800 de mii de euro ce vor fi cheltuiti pe cea care ruleaza pe micile ecrane si care va dura pina in iulie.
Bugetul de publicitate pentru anul in curs se ridica insa la aproximativ doua milioane de euro, din toamna compania pregatindu-se de noi filmari. „Spre toamna o sa iesim cu o noua campanie pe semipreparate si este posibil si pe mezeluri“, ne-a declarat Grigore Horoi, vicepresedintele companiei.
Articol integral Cotidianul
Primii doi producatori de carne de pasare din Romania, Agricola Bacau si Transavia, vor cheltui patru milioane de euro in publicitate.
In plina lupta cu virusul gripei aviare, competitia dintre producatorii mari din industria carnii de pasare devine tot mai acerba. Principalii actori de pe piata, Agricola Bacau si Transavia, se bat ati