Gigantii americani General Motors si Ford cauta actualmente solutii pentru a iesi din criza in care se afla de mai bine de un an de zile, dar si o noua strategie de dezvoltare care sa ii propulseze intr-o noua era, informeaza Reuters. Cauza dificultatilor este aceeasi pentru ambele grupuri: ignorarea concurentilor asiatici si conservatorismul la nivelul dotarilor modelelor produse.
Atat uzinele GM cat si cele de la Ford au fost obligate sa cocedieze peste 30.000 de angajati fiecare. In aceste conditii grupurile se gandesc tot mai serios la delocalizare (Ford a anuntat chiar o investitie de 9,2 miliarde de dolari in Mexic), la reducerea capacitatilor si la diversificarea gamei de modele.
GM se resemneaza chiar si cu o pozitie secunda pe plan mondial, declarand ca rezultatele finaciare sunt mult mai importante decat pozitia pe piata.
Gigantii americani General Motors si Ford cauta actualmente solutii pentru a iesi din criza in care se afla de mai bine de un an de zile, dar si o noua strategie de dezvoltare care sa ii propulseze intr-o noua era, informeaza Reuters. Cauza dificultatilor este aceeasi pentru ambele grupuri: ignorarea concurentilor asiatici si conservatorismul la nivelul dotarilor modelelor produse.
Atat uzinele GM cat si cele de la Ford au fost obligate sa cocedieze peste 30.000 de angajati fiecare. In aceste conditii grupurile se gandesc tot mai serios la delocalizare (Ford a anuntat chiar o investitie de 9,2 miliarde de dolari in Mexic), la reducerea capacitatilor si la diversificarea gamei de modele.
GM se resemneaza chiar si cu o pozitie secunda pe plan mondial, declarand ca rezultatele finaciare sunt mult mai importante decat pozitia pe piata.