Cosmote a lansat ieri serviciul gratuit "notificare prezenţă". Prin acest serviciu, clienţii Cosmote care apelează un alt utilizator Cosmote care are telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire, vor putea fi informaţi despre revenirea acestuia în reţea printr-o notificare de tip SMS.
Serviciul "notificare prezenţă" poate fi activat la cerere de către orice client Cosmote, fiind disponibil gratuit atât pentru utilizatorii de cartelă cât şi pentru abonaţi. Clienţii Cosmote îşi pot activa serviciul prin trimiterea unui SMS la 1234 sau apelând gratuit Serviciul de Relaţii cu Clienţii. De asemenea, serviciul "notificare prezenţă" funcţionează gratuit şi în sistem de roaming şi poate fi dezactivat oricând la cererea utilizatorului.
"Studiile de piaţă pe care le-am efectuat la începutul acestui an au creat premisele implementării serviciului "notificare prezenţă". Ne aşteptăm ca un număr mare de clienţi Cosmote să activeze serviciul de notificare pentru a beneficia de o comunicare rapidă şi eficientă cu prietenii sau partenerii de afaceri," a declarat Adrian Florea, Product & Services Development Manager, Cosmote.
Platforma tehnică pentru implementarea acestui serviciu unic pe piaţa din România de către Cosmote a fost realizată de compania Comverse, unul din cei mai importanţi furnizori de soluţii de mesagerie din lume. (L.P.)
Cosmote a lansat ieri serviciul gratuit "notificare prezenţă". Prin acest serviciu, clienţii Cosmote care apelează un alt utilizator Cosmote care are telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire, vor putea fi informaţi despre revenirea acestuia în reţea printr-o notificare de tip SMS.
Serviciul "notificare prezenţă" poate fi activat la cerere de către orice client Cosmote, fiind disponibil gratuit atât pentru utilizatorii de cartelă cât şi pentru abonaţi. Clienţii Cosmote îşi pot activa serviciul prin t