Anuntate cu surle si trambite ca o realizare deosebita, utilitatile de pe Autostrada Soarelui sunt ca si inexistente. Traseul Bucuresti-Drajna nu se deosebeste cu nimic de cel pe care il stiam de acum doi ani, cu mentiunea ca, pe margine, au aparut fizic telefoanele de urgenta si toaletele din parcari, dar, in schimb, au disparut mii de panouri antiorbire, indicatorii de kilometri sau panouri de preselectari. In concluzie, furturile sunt mai vizibile decat dotarile. Un drum parasit Chiar daca nevoile fiziologice va indeamna sa folositi toaletele de la km 20, 49, 66, 75, 88 si 98 de pe ambele sensuri, trebuie sa va abtineti, deoarece sase dintre ele nu sunt functionale din lipsa foselor septice si a apei, iar cele doua din apropierea Bucurestiului de la km 20 sunt incuiate. Deci va sfatuim sa va rezolvati problemele pana pe aceasta portiune de 101 km, fie dupa, pe vreuna dintre culturile din zona. Pe autostrada trebuie sa panditi o zona unde a fost furat gardul si care sa fie "dotata" cu tufisuri, ceea ce este destul de rar, plasa si stalpii de sustinere ai acesteia, care delimiteaza soseaua de terenuri, fiind furate, in general, in zone in care sunt drumuri de pamant. In privinta prezentei vreunui motel, restaurant, bistro sau chiar a vreunui chiosc, nu va faceti iluzii, intrucat nu exista. Deci, daca va e foame sau sete, puneti-va pofta in cui intre Bucuresti si Drajna. Si pentru ca nu exista nici o unitate de alimentatie publica, logic nu exista nici un cos de gunoi, ca tot nu aveti ce arunca! Cat despre unitati de cazare, nici nu poate fi vorba; chiar daca drumul este plin de bannere care va imbie sa cumparati pamant "la autostrada", nimeni nu a avut curajul sau nu a reusit sa construiasca ceva. "A fost o tentativa de constructie a unei benzinarii anul trecut, ne spune unul dintre paznicii toaletei publice de la km 20. Au adus oamenii un rezervor, au facut con