Ieri a avut loc prima probă scrisă de Limba şi Literatura Română, sesiunea iunie 2006, între orele 9 şi 11.
Elevii au intrat plini de emoţii. Nu ştiau la ce să se aştepte fiind primul examen pe care îl susţin. Părinţii la fel, plini de emoţii, impacientaţi să iasă copiii şi să le spună că totul a fost bine. Elevii au avut două ore la dispoziţie să rezolve toate cerinţele. Au avut un text la prima vedere şi pe acest text să rezolve 14 puncte. Acestea au constituit prima parte a testării, unde dacă au rezolvat corect toate cerinţele au putut obţine 48 de puncte.
A doua parte a avut ca subiect întocmirea unei scrisori către fostă colegă, Paula, căreia îi era descris locul în care este petrecută vacanţă. Punctajul maxim care putea fi primit de elev la această parte este de 10 puncte.
La a treia parte, elevii au avut de întocmit o compunere de una sau două pagini, în care să motiveze că o operă literară dintre cele studiate este un basm popular. În redactarea compunerii, au trebuit să ţină cont de mai multe puncte. Soluţionarea corectă aducea elevului încă 32 de puncte.
Ieri a avut loc prima probă scrisă de Limba şi Literatura Română, sesiunea iunie 2006, între orele 9 şi 11.
Elevii au intrat plini de emoţii. Nu ştiau la ce să se aştepte fiind primul examen pe care îl susţin. Părinţii la fel, plini de emoţii, impacientaţi să iasă copiii şi să le spună că totul a fost bine. Elevii au avut două ore la dispoziţie să rezolve toate cerinţele. Au avut un text la prima vedere şi pe acest text să rezolve 14 puncte. Acestea au constituit prima parte a testării, unde dacă au rezolvat corect toate cerinţele au putut obţine 48 de puncte.
A doua parte a avut ca subiect întocmirea unei scrisori către fostă colegă, Paula, căreia îi era descris locul în care este petrecută vacanţă. Punctajul maxim care putea fi primit de elev la această parte este