Dan Ostahie, presedintele grupului Altex, crede ca a sosit momentul pentru a trece la suprafete de vanzare mai mari, desi piata de profil inregistreaza un regres.
Grupul de firme Altex, cel mai mare retailer de electronice, electrocasnice si produse din domeniul IT&C, a anuntat ca va deschide in aceasta vara un magazin Media Galaxy de 5.000 de metri patrati in cadrul Unirea Shopping Center. Celelalte MediaGalaxy deschise pana acum au intre 2.000 si 4.000 de metri patrati.
"Un astfel de proiect nu putea fi localizat decat in Bucuresti, iar dintre locatiile din Bucuresti singura care credem ca permitea o astfel de suprafata era Unirea, unde se inregistreaza un trafic foarte ridicat", explica Ostahie.
Investitia implicata de acest proiect, localizat in aripa Calarasi, adica in imediata apropiere a parcarii supraetajate, ar putea ajunge, potrivit lui Ostahie, la 2 milioane de euro.
Magazinul din zona Unirea reprezinta o premiera pentru piata locala, fiind primul magazin de electronice, electrocasnice si IT&C care ajunge la o astfel de suprafata.
"Momentul de acum este comparabil cu inceputul anului 2004 cand am lansat formatul de mare suprafata Media Galaxy. Si atunci piata locala inregistra o scadere (ca urmare a introducerii unor norme de creditare mai restrictive din partea Bancii Nationale vizavi de creditele de consum - n. red.)."
Ostahie spune ca tinta sa este reprezentata de segmentul de clientii din clasa medie, "care este in crestere".
Magazinul Media Galaxy din Unirea Shopping Center va fi situat in zona cu cel mai intens trafic pietonal (aproximativ 300.000 de oameni trec zilnic prin fata Unirea Shopping Center, potrivit unor studii), spre deosebire de cele din centrele comerciale de tip mall - Bucuresti Mall si Plaza Romania, unde clientii vin de obicei cu masinile, fiind din categoria celor cu venituri peste medi