La sfarsitul lunii aprilie a acestui an, Libra Bank a inregistrat cresteri semnificative ale volumelor vanzarilor in toate segmentele de activitate. Astfel, raportat la sfarsitul anului 2005, volumul creditelor acordate in primele patru luni ale lui 2006 a fost cu aproximativ 25 % mai mare.
"Dintre factorii conjugati ce contribuie la evolutia acestui trend continua sa joace un rol foarte important accentul pus de Libra Bank in prezentarea unei oferte dedicate si flexibile pentru categoriile de clienti carora ne adresam," declara pentru Wall-Street oficiali ai bancii.
Astfel de la inceputul anului au fost adaugate la produsele deja existente noi oferte de creditare special concepute pentru a veni in inatmpinarea nevoilor tutoro categoriilor de clienti din segmentele cheie ale Libra Bank: profesii liberale, IMM-uri si retail. Spre exemplu, la inceputul acestui an Libra Bank a redus dobanzile percepute la creditele pentru nevoi personalein parlel cu flexibilizarea conditiilor de acordare ale acestora. In primele luni ale anului au fost lansate trei noi credite pentru nevoi personale Libra One, Libra Express si Libra Acces.
Clientii pot alege acum creditul care li s epotriveste cel mai bine in functie de planurile financiare pe tremen scurt, mediu sau lung si beneficiaza de dobanzi ce pot ajunge la numai 12.9 %. In paralel, dupa succesul inregistrat pe segmentul medical, unde s-a detasat ca cea mai buna banca pentru medici, Libra Bank si-a extins aria de finantare atat in zona altor profesii medicale cat si pe segmentul corporate, focusandu-se in special catre sectorul IMM-urilor.
Mai mult, in acest an, Libra Bank si-a propus sa acorde o atentie sporita IMM-urilor din Romania, iar in acest sens a incheiat deja un acorduri si parteneriate cu grupul bancar KfW (Banca de Dezvoltare a Germaniei), cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IM