Compania "La Festa International", unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata sucurilor naturale din Romania, a relansat recent marca Tymbark, oferindu-i o noua imagine moderna si rafinata, la care se adauga o combinatie unica de sucuri naturale.
Tymbark a innoit ambalajul in care pune sucurile naturale proaspete si bogate in vitamine. Sucurile pot fi savurate acum dintr-o noua sticla - sticla de 250 ml, practica, cu dimensiuni potrivite pentru a fi la indemana, si care se raceste foarte repede. Noutatea ambalajului vine la nici un an dupa ce Tymbark a schimbat radical imaginea cutiei de 1 litru, optand pentru un design la fel de modern si atragator. Surpriza Tymbark pentru consumatorii sai o reprezinta combinatia "Portocala, cu portocale rosii de Sicilia", un produs lansat in premiera si deocamdata fara concurenta pe piata romaneasca. Gama Tymbark de 250 ml mai contine "Portocala clasic suc 100%", sucul de tomate, linia de nectaruri. Gama Tymbark de 250 ml se adreseaza in principal consumatorilor cu varste cuprinse intre 18 si 39 de ani, cu venituri medii si inalte, cu studii medii si superioare, persoane independente, dar si cu familii, din mediul urban.
La Festa International, producatorul marcii Tymbark, este unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata sucurilor naturale din Romania. Brandul Tymbark mai cuprinde sucurile naturale ambalate in cutii Tetra Pak de 1 litru, in trei game distincte.
Compania "La Festa International", unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata sucurilor naturale din Romania, a relansat recent marca Tymbark, oferindu-i o noua imagine moderna si rafinata, la care se adauga o combinatie unica de sucuri naturale.
Tymbark a innoit ambalajul in care pune sucurile naturale proaspete si bogate in vitamine. Sucurile pot fi savurate acum dintr-o noua sticla - sticla de 250 ml, practica, cu dimensiuni potrivi