Grupul indian Ranbaxy a inceput procesul de reorganizare a producatorului de medicamente Terapia Cluj pe care l-a achizitionat in primavara in urma unei tranzactii de 324 de milioane de dolari (aproximativ 270 mil. euro) si a stabilit tintele pe care trebuie sa le indeplineasca noii manageri pana la sfarsitul anului: o cota de piata de 6,2% si vanzari de peste 100 de milioane de dolari (circa 81 milioane de euro).
Departamentul comercial al companiei a fost restructurat, acesta fiind acum impartit in sapte business-unit-uri, conduse de cate un manager. Intregul departament va fi insa coordonat de Dragos Damian, fost director comercial in cadrul Terapia.
Pentru atingerea obiectivelor propuse compania isi va spori forta de vanzari de la 250 de persoane la 350 de persoane si isi va creste proportional portofoliul de produse.
Ranbaxy activeaza pe piata din Romania inca de acum sase ani. "Am considerat piata locala ca fiind foarte provocatoare pentru noi, iar treptat oportunitatile Ranbaxy au crescut aici", a spus Peter Burema, noul presedinte Terapia Ranbaxy si presedinte Ranbaxy Europa, CSI, Africa si America Latina. El a adaugat ca din punct de vedere strategic Romania este foarte bine pozitionata in Europa, iar aderarea acesteia la Uniunea Europeana anul viitor a fost unul dintre considerentele care au stat la baza deciziei Ranbaxy de a achizitiona un jucator din Romania.
"Am analizat mai multe companii din Romania, insa am considerat ca Terapia este cea mai potrivita. In ceea ce priveste Terapia, acesta este un actor puternic care si-a dovedit capacitatea de a vinde branduri", spune Peter Burema.
Acesta a precizat ca nu s-a renuntat la brandul Terapia, insa noul nume sub care compania va opera va fi Terapia-Ranbaxy. "Terapia este un brand foarte puternic, care a crescut treptat si care reflecta incredere", a afirmat Peter Burema. "In pre