Retailerul de încălţăminte şi accesorii Leonardo, care deţine două magazine şi
în Sibiu, va ajunge la 85 de magazine în România, în acest an. Compania este interesată de sistemul francizei mai ales în oraşe mai mici.
Ţinta companiei este atingerea numărului de 140 de magazine în România, Moldova şi Bulgaria. Planurile prevăd atingerea pragului de 100 de magazine în România şi 35 în Bulgaria. Compania estimează o creştere a vânzărilor. Firma se arată deschisă sistemului de franciză, de unde aşteaptă importante venituri suplimentare. Potrivit conducerii, pentru sistemul de franciză sunt acceptaţi doar proprietarii de spaţii, mai ales în oraşele mai mici, unde reţeaua Leonardo nu a pătruns încă. Leonardo estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 74 de milioane de euro în România.
Grupul de firme Leonardo include, pe langa Leonardo SRL şi Leonardo Hungary KFT, şi firma Leonardo Design, producătoare de mobilier comercial şi amenajări interioare.
Prin magazinele din reţeaua Leonardo se comercializează articole de încălţăminte, dar şi accesorii. Produsele vândute prin lanţul de magazine Leonardo provin de la furnizori interni, dar şi externi. Compania Leonardo a fost înfiinţată în 1994, la Oradea.
Laurenţiu PARNICĂ
Retailerul de încălţăminte şi accesorii Leonardo, care deţine două magazine şi
în Sibiu, va ajunge la 85 de magazine în România, în acest an. Compania este interesată de sistemul francizei mai ales în oraşe mai mici.
Ţinta companiei este atingerea numărului de 140 de magazine în România, Moldova şi Bulgaria. Planurile prevăd atingerea pragului de 100 de magazine în România şi 35 în Bulgaria. Compania estimează o creştere a vânzărilor. Firma se arată deschisă sistemului de franciză, de unde aşteaptă importante venituri suplimentare. Potrivit conducerii, pentru sistemul de franciză sunt acceptaţi doar pro