Dupa ce si-a experimentat timp de 10 ani abilitatile manageriale in distributia de produse din diverse domenii, George Florea, director general al retelei de distributie de produse dentare
Denovo Medical, se pregateste sa impuna pe piata romaneasca standarde europene.
- Care este stadiul actual si ce oportunitati ofera piata romaneasca de produse dentare? Ce rol isi asuma Denovo Medical in acest context? Daca se poate, in cifre...
- In Romania, piata actuala de servicii stomatologice se ridica la o valoare cuprinsa intre 20 si 25 de milioane euro/an, dar se afla in crestere, potentialul ei anual, raportat la populatia tarii, fiind de 100 de milioane euro.
In ceea ce priveste piata de distributie de produse stomatologice, in acest moment este axata pe livrarea de produse catre clienti, influentand prin pret decizia acestora de alegere. Aceasta strategie este foarte potrivita in industrii cu competitie slaba si numar redus de produse.
Incepand cu luna iulie a acestui an, compania Denovo Medical, demareaza operatiunile prin infiintarea unei retele nationale de distributie de produse dentare, oferta acoperind intreaga gama de echipamente, accesorii si consumabile, necesare dotarii oricarui cabinet stomatologic. Ceea ce aducem nou este o abordare complexa a notiunii de client, care include, pe langa beneficiarii directi - cabinetele dentare si laboratoarele de tehnica dentara, si pe cei indirecti, si anume populatia, pentru care Denovo isi propune sa dezvolte programe si campanii de informare privind necesitatea preventiei bolilor dentare. Si daca tot abordam in termeni de business acest subiect, se poate spune ca o "investitie"de 50 de euro de doua ori pe an, in preventie, ne scuteste de costuri de mii de euro pentru tratamente stomatologice. Fara sa mai pomenim de economia de timp si de eliminarea atator suferinte.
- In