Aceste 10 lucruri, făcute cum trebuie, pot să impresioneze potenţialii clienţi şi să vă ajute să concuraţi eficient cu companiile mai mari.
Când un client intră pe un website, el vrea informaţie şi o vrea acum. Dacă nu găsesc ceea ce caută, pot să-şi piardă interesul destul de repede şi să plece, sau mai rău pot să caute pe website-ul unei companii concurente. Când vine vorba de website-ul companiei trebuie să se ţină cont de experienţa utilizatorului. Asta înseamnă că trebuie găsit un balans perfect între nevoia de promovare a companiei şi nevoia clienţilor de a găsi informaţiile de care au nevoie. Deci, ce caută clienţii pe website-ul dumneavoastră? Să vedem, în continuare, într-o ordine aleatoare, cele mai importante 10 lucruri pe care le caută clienţii:
Informaţii de contact, cum ar fi numere de telefon, adrese de e-mail şi locaţia fizică.
Informaţii despre produse şi servicii, adică informaţii cât se poate de detaliate despre produsele şi serviciile oferite, inclusiv preţurile.
Portofoliu sau monstre de produse.
Suport tehnic, care să includă informaţii despre produse, întrebări frecvente, etc.
Posibilitatea de a cumpăra on-line, sau măcar de a găsi o locaţie fizică de unde se pot cumpăra produsele dumneavoastră.
Informaţii despre companie, cum ar fi istoria companiei sau trecutul şi realizările persoanelor care conduc compania.
ştiri şi comunicate de presă legate de industria în care activează compania şi despre gama de produse şi servicii pe care le oferă.
Oportunităţi de angajare.
Un mod simplu de a ajunge pe pagina de start, deoarece în mintea clienţilor aceasta e pagina de unde vor ajunge cu uşurinţă la informaţia pe care o caută.
Un mod de navigare simplu şi intuitiv.
Probabil cel mai important lucru din această listă este ultimul: o navigare simplă şi intuitivă. Chiar dacă website-u