18 maşini şi câteva motociclete legendare (de la Harley Davidson, din anul 1928, la Indian, din acelaşi an) au fost parcate în faţa celui mai mare hipermarket din Timişoara. Remarcabil este 18 maşini şi câteva motociclete legendare (de la Harley Davidson, din anul 1928, la Indian, din acelaşi an) au fost parcate în faţa celui mai mare hipermarket din Timişoara. Remarcabil este faptul că majoritatea au venit pe propriile roţi tocmai din Szeged, Ungaria, de la Veteran Auto Club.
Cea mai veche maşină din colecţie este un De Dion Buton, cu o caroserie ca un rubin, cu forme rotunjite şi irezistibile. Sub capotă, un motor creat acum 103 ani, într-un cilindru şi cu opt cai putere, care poate atinge peste 45 km/oră. Cea mai tânără maşină a fost un Fiat din anul 1963. Însă piesa cea mai atractivă şi mai valoroasă a fost un Corre din anul 1904, unicat în lume, care este de 25 de ani în proprietatea preşedintelui Veteran Auto Club, Istvan Kisapati. Din punct de vedere al caracteristicilor tehnice, Corre era, într-adevăr, zeiţa şoselelor: elegantă, cu detaliile create cu mult stil şi cu un motor în patru cilindri foarte fiabil. Până şi mărimea acestuia nu depăşeşte 2.500 centimetri cubi. Cei 22 de cai putere propulsează maşina cu o viteză de peste 80 km/oră.
Mai scumpe ca ultimul tip de Mercedes
Pentru ca imaginea să fie completă, Jozsef Kisapati, proprietarul unuia dintre cele mai vechi Mercedesuri, a făcut onorurile tuturor automobilelor îmbrăcat în haine de epocă, la fel ca soţia şi fiica sa. Clubul din Szeged are 24 de membri, toţi împătimiţi ai vechilor automobile. Hobby-ul este foarte costisitor şi presupune multe vizite în muzee, pentru că restaurarea maşinilor nu se face decât după scheme originale. Niciuna dintre vechile maşini nu este de vânzare, şi nici măcar nu poate fi evaluată. "Am băgat atâţia bani în restaurarea lor, încât nici nu pot fi vându