Declin Companiile care ofera servicii telefonice cu tarif special sustin ca veniturile obtinute sunt sub asteptari Ati votat la Eurovision? Daca da, inseamna ca ati apelat un numar cu tarif special. In Romania sunt disponibile 130.000 de astfel de numere. V-ati intrebat cati bani castiga companiile de pe urma apelurilor catre asa-numitele servicii “premium rate”? Numerele cu tarif special sunt alocate de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunica
Declin Companiile care ofera servicii telefonice cu tarif special sustin ca veniturile obtinute sunt sub asteptari
Ati votat la Eurovision? Daca da, inseamna ca ati apelat un numar cu tarif special. In Romania sunt disponibile 130.000 de astfel de numere. V-ati intrebat cati bani castiga companiile de pe urma apelurilor catre asa-numitele servicii “premium rate”?
Numerele cu tarif special sunt alocate de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii
(ANRC) pentru furnizarea de servicii de divertisment, jocuri si concursuri telefonice, informatii generale, de afaceri si de marketing sau divertisment pentru adulti.
Multi ar fi tentati sa creada ca acestea sunt o mina de aur pentru companii. Insa reprezentantii operatorilor din domeniu se contrazic in declaratiile despre piata pe care activeaza si nu sunt prea incantati de veniturile inregistrate.
“In comparatie cu alte tari din Europa, Romania sta prost la acest capitol”, sustine Dan Virtopeanu, director general Voxline Communication. “In Polonia, de exemplu, serviciile sunt foarte incurajate. Noi am ales sa oprim investitiile din Romania si sa ne extindem in afara tarii. Am intrat deja in Croatia si tatonam si alte piete”.
si totusi, in opinia sa, piat