Din diverse motive, oamenii de afaceri sunt consumatori de arta. Dar, in acelasi timp, ca sa aiba succes trebuie sa apeleze la tot ceea ce inseamna noi tehnologii. Pentru a raspunde celor mai pretentioase gusturi, designerii au gasit modalitatea de a imbina placutul cu utilul, vechiul cu noul si, poate cel mai important, arta cu tehnologia. De curand, a facut inconjurul mapamondului o stire oarecum iesita din comun. Un om de afaceri chinez si-a cumparat de pe un site de li
Din diverse motive, oamenii de afaceri sunt consumatori de arta. Dar, in acelasi timp, ca sa aiba succes trebuie sa apeleze la tot ceea ce inseamna noi tehnologii. Pentru a raspunde celor mai pretentioase gusturi, designerii au gasit modalitatea de a imbina placutul cu utilul, vechiul cu noul si, poate cel mai important, arta cu tehnologia.
De curand, a facut inconjurul mapamondului o stire oarecum iesita din comun. Un om de afaceri chinez si-a cumparat de pe un site de licitatii online un avion de vanatoare Mig 21. Motivul? Sa-si decoreze biroul. Avionul, scos din uz acum zece ani, a costat aproape 25.000 de dolari. Este adevarat, pare o suma mare, dar daca stam sa ne gandim la cati bani cheltuieste doar pentru achizitia de noi tehnologii un om de afaceri obisnuit, ne dam seama ca initiativa businessmanului chinez nu este chiar extravaganta.
Oricum, aceasta stire simpatica nu vine decat sa intareasca un fapt deja stiut: birourile oamenilor de afaceri isi traiesc ultimele clipe ca spatii monotone. Atat exteriorul, cat mai ales interiorul incep sa reflecte, in egala masura, spiritul companiei si personalitatea managerului. Notiunea de birou a inceput sa capete noi accente. Un astfel de spatiu este acum gandit sa ofere mai multa autonomie, un mediu cat mai placut si rel