Cumparaturile pe internet sunt la granita dintre moda, moft si utilitate. Site-urile care ofera aceasta facilitate sunt din ce in ce mai multe si mai atractive, fie ca rolul lor este de a sustine vanzarile retailerului de care apartin sau ca reprezinta o afacere de sine statatoare. “Obiceiurile vechi mor greu”, spune englezul. Insa, noile tehnologii si usurinta cu care ele sunt adoptate contrazic aceasta zicala. Comertul online nu face nici el exceptie. Ajutati s
Cumparaturile pe internet sunt la granita dintre moda, moft si utilitate. Site-urile care ofera aceasta facilitate sunt din ce in ce mai multe si mai atractive, fie ca rolul lor este de a sustine vanzarile retailerului de care apartin sau ca reprezinta o afacere de sine statatoare.
“Obiceiurile vechi mor greu”, spune englezul. Insa, noile tehnologii si usurinta cu care ele sunt adoptate contrazic aceasta zicala. Comertul online nu face nici el exceptie. Ajutati si de discounturile facute de comercianti, romanii au inceput sa prinda gustul cumparaturilor pe internet.
“Este de asteptat ca, in urmatorii ani, tot mai multi cumparatori sa faca trecerea de la magazinele clasice in favoarea site-urilor de comert electronic”, spune Alexandru Nicolescu, reprezentantul Dante International, compania ce detine site-ul www.emag.ro. “Oferta online se bucura de o mult mai mare varietate si, pe fondul unei vieti cotidiene moderne, suferind tot mai mult de lipsa timpului liber, magazinele online vor deveni prima oprire pentru cei mai multi cumparatori.” In opinia sa, aceasta schimbare de mentalitate este subliniata si de cresterea numarului platilor electronice, semn al increderii acordate comertului online. si Ionut Oprea, directorul de comunicare al netBridge, companie ce detine site-ul OKazii.ro, este de parere ca romanii vi