Noul manager al Spitalului de Cardiologie din Covasna, unitate de interes naţional, a intrat în conflict cu furnizorul de servicii de apă-canal din localitate Gosp Trans SRL, firmă care are ca Noul manager al Spitalului de Cardiologie din Covasna, unitate de interes naţional, a intrat în conflict cu furnizorul de servicii de apă-canal din localitate Gosp Trans SRL, firmă care are ca unic acţionar Consiliul Local. Managerul spitalului, Monica Hosu, a refuzat la plată facturile pentru ultimele două luni, pe care le consideră mai mult decât exagerate. "Plătim lunar peste 400 de milioane de lei apa. Cei de la Gosp Trans susţin că se consumă peste 36.000 mc de apă! Am făcut un studiu tehnic prin care nici dacă am lăsa toate robinetele deschise nu s-ar putea consuma mai mult de 25.000 mc. Am încercat o conciliere directă, dar nu am ajuns la nicio concluzie, aşa că vom apela la instanţă". Monica Hosu spune că, în urmă cu doi ani, s-a montat un contor la intrarea în spital, dar cei de la Gosp Trans nu-l iau în considerare, pe motiv că este montat greşit, iar "acum ne ameninţă că ne taie apa şi mi-au spus că nu voi avea curajul să nu le plătesc cât cer ei. Măcar dacă ar avea presiune, că la ultimele etaje din spital apa rece nici măcar nu ajunge. Nici eu nu cred că se pot juca cu soarta a peste 750 de pacienţi, internaţi la noi în unitate". "Să-şi monteze corect contorul" Directorul Gosp Trans, Dumitru Şerban, spune că acuzaţiile care se aduc nu sunt fondate. Contractul cu spitalul există de zece ani, iar de atunci s-au facturat, în pauşal, 36.000 mc de apă. "Contorul nu l-am montat noi, ci vechea conducere a spitalului, iar pe noi ne-a chemat la recepţia lucrării, fără să întrebe pe nimeni. Nu se înregistrează corect consumul, pentru că nu este montat pe conducta principală, care face alimentarea direct de la rezervor prin cădere liberă, ci pe o conductă de by-pass". Câ