Compania Friesland Foods Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala a produselor lactate, va investi peste 1,8 mil. euro (suma calculata la rate card) pentru promovarea unei game lansate pe segmentul deserturilor.
Alaturi de investitiile in promovare, compania a mai alocat in acest an 6 mil. euro pentru investitii in productie, buget dublu fata de 2005.
"Deserturile vor fi cel mai important punct de focus pentru cresterea viitoare a companiei. Gama deserturilor din lapte vine sa completeze portofoliul de lactate clasice pe care le ofeream pana in prezent", a spus Razvan Orbulescu, director de marketing Friesland Foods Romania.
Produsele lansate de Friesland pe segmentul deserturilor din lapte sunt importate de la fabricile grupului din Slovacia, insa reprezentantii companiei iau in calcul si posibilitatea de a le produce local.
"Daca evolutia cererii o va permite, nu excludem posibilitatea fabricarii lor in tara", a mai spus directorul de marketing al Friesland Foods.
El a precizat ca pentru acest gen de produse este nevoie de o tehnologie speciala, atat pentru fabricarea produsului in sine, cat si pentru ambalarea acestuia.
"Cea mai mare 'felie' de pe piata deserturilor este reprezentata de budinci, dar noi am hotarat sa venim cu produse in care laptele sa joace un rol esential", a mai spus Orbulescu. In opinia lui, consumatorul roman a devenit mai pretentios, mai inclinat catre inovatiile pe care le ofera produsele consumate.
"Gama deserturilor va juca un rol important in cresterea valorii adaugate pe care o oferim consumatorilor nostri. Ca pondere in portofoliul nostru de produse, cifra nu este relevanta, deoarece suntem o companie prezenta pe categorii mari din piata (lapte, iaurt, smantana, branzeturi, unt - n. red.)", a mai spus Orbulescu.
Compania a mai lansat doua noi iaurturi in gama "Ispita fructelor