Office Express, parte a diviziei Office a Grupului RTC, investeste un milion de euro in “Solutia completa pentru biroul tau”, un concept ce pune la dispozitia clientilor peste 10.000 de produse pentru birou grupate in cinci cataloage: papetarie, IT si birotica, promotionale, mobilier si industriale. “Pot sa afirm ca astazi clientii au devenit tot mai exigenti si isi aleg furnizorul analizand complexitatea ofertei, raportul pret-calitate-promptitudine. Conceptul pe care il l
Office Express, parte a diviziei Office a Grupului RTC, investeste un milion de euro in “Solutia completa pentru biroul tau”, un concept ce pune la dispozitia clientilor peste 10.000 de produse pentru birou grupate in cinci cataloage: papetarie, IT si birotica, promotionale, mobilier si industriale.
“Pot sa afirm ca astazi clientii au devenit tot mai exigenti si isi aleg furnizorul analizand complexitatea ofertei, raportul pret-calitate-promptitudine. Conceptul pe care il lansam este o oferta de produse pentru birou complexa si profesionista”, a declarat Sorin Stancu, presedintele diviziei Office din cadrul RTC.
Potrivit reprezentantilor companiei acest catalog de prezentare a produselor se adreseaza tuturor categoriilor de firme, de la cele mici pana la cele mai mari, insa se va pune accent pe firmele medii.
Cele mai vandute produse ale Office Express in anul 2005 au fost instrumentele de scris, hartia de copiator, produsele de indosariere si plicurile.
Anul trecut, divizia a vandut peste sase milioane de instrumente de scris, ceea ce reprezinta o crestere de 23% fata de anul 2000, in timp ce numarul produselor de indosariere s-a triplat, Office Express comercializand peste 36 milioane de bucati.
In acelaşi trend se inscrie si vanzarea de