Două limuzine Rolls-Royce vândute anul trecut în România sunt considerate o reuşită, pentru o piaţă în devenire, crede Harald Hofmarksrichter, directorul general de vânzări al Rolls-Royce Două limuzine Rolls-Royce vândute anul trecut în România sunt considerate o reuşită, pentru o piaţă în devenire, crede Harald Hofmarksrichter, directorul general de vânzări al Rolls-Royce la nivel mondial, divizia auto. Nici preţul nu este de neglijat, cea mai ieftină asemenea limuzină de lux costând 323.000 de euro, fără taxe. Pentru cumpărătorul de Rolls-Royce, nu suma scoasă din cont contează, ci (re)numele, care a ajuns să fie un adevărat blazon al oamenilor foarte bogaţi. Într-un interviu acordat în exclusivitate ziarului nostru, oficialul producătorului de limuzine de superlux a explicat care este succesul unei asemenea afaceri la nivel mondial.
- Anul 2005 este considerat unul cu vânzări-record la nivel mondial pentru Rolls-Royce. Care este explicaţia pentru acest succes? - Am vândut aproximativ 800 de automobile în peste 40 de ţări, inclusiv în România, unde am comercializat două asemenea limuzine. Ne-a ajutat modelul Phantom, care a consacrat Rolls-Royce Motor Cars ca lider mondial al producătorilor de limuzine superlux. Suntem foarte mulţumiţi, ţinând cont de faptul că ţara dumneavoastră reprezintă pentru noi o piaţă în devenire, cum de altfel este întreaga Europă de Est. - Aşadar, aţi venit în România pentru a studia pe viu perspectivele pieţei? - De fapt, pot spune că ne-am întors în România pentru a organiza un eveniment exclusivist. Marţi seară, într-un grup de 25 de potenţiali clienţi, am lansat oficial, în premieră pentru această regiune, noul Phantom cu ampatament mărit. Am avut deja vizionări în particular cu cele două modele, care vor continua până pe 29 iunie. Nu ne grăbim, nici clientul de Rolls-Royce nu se grăbeşte. Este firesc să se gândească înainte