Cezar Dumitru: Detinem 50% din piata premium Ursus Breweries, al doilea producator de bere de pe piata romaneasca investeste in acest an aproximativ patru milioane de euro in promovarea unui nou ambalaj pentru marca Ursus.
Compania, subsidiara a gigantului SABMiller, a alocat aproximativ 200.000 de euro pentru schimbarea designului sticlei si al etichetei, restul de 3,8 milioane de euro (valori rate-card, fara discounturi) fiind destinati campaniei de comunicare.
"Noua sticla ar trebui sa ne intareasca pozitia pe segmentul premium, din care Ursus detine o cota de 50%", a declarat Cezar Dumitru, Senior Brand Manager Ursus.
Ursus Breweries isi distribuie produsele atat la nivel local cat si in tarile unde exista comunitati de romani, printre care Spania, Italia si Statele Unite ale Americii, si detine 23% din piata totala a berii in Romania. In prezent, capacitatea totala de productie a companiei se ridica la 3,2 milioane de hectolitri, dar conducerea preconizeaza o majorare a volumului.
"Pana in toamna, mai exact in octombrie, avem in vedere o crestere a volumului pana la 3,9 milioane de hectolitri", a spus Dumitru.
Ursus a raportat anul trecut un profit brut de 19,2 mil. euro, fata de 10,6 mil. euro in 2004 si o cifra de afaceri de 148,1 mil. euro, fata de 88 mil. euro din 2004.
In anul fiscal trecut (perioada aprilie 2005-martie 2006) vanzarile filialei locale a SABMiller au crescut cu doar 5% in volum, ca urmare a unei limitari a capacitatilor de productie, in special pe segmentul berii la PET.
Pentru a tine pasul cu ritmul de crestere al pietei, Ursus Breweries deruleaza in acest an o investitie de 30 de milioane de dolari (25 mil. euro) in cadrul fabricii de la Buzau, prima achizitionata de SABMiller in Romania.
Investitia se afla in planurile companiei inca din 2005 si urmareste reducerea costurilor de transp