Adrian Teslovan, director de marketing la Romaqua Adrian Teslovan, directorul de marketing al Romaqua, producatorul brandului Borsec, spune ca isi va consolida pozitia pe piata in perspectiva aderarii prin intrarea in segmentul mediu de pret.
Romaqua, cel mai mare producator de apa minerala de pe piata romaneasca, potrivit unor studii citate de grup, si-a propus pentru acest an transformarea brandului local Stanceni intr-un brand national, prin largirea acoperirii teritoriale.
"Primul obiectiv pentru Stanceni este atingerea gradului de acoperire pe care il detine in prezent apa minerala Borsec, primul nostru brand", a afirmat Teslovan.
Apa minerala carbogazoasa Stanceni, imbuteliata in bidoane de 2 litri, vine ca si completare la portofoliul Borsec, care nu include bidoane de 2 litri decat pentru apa minerala plata. In plus, cele doua branduri se incadreaza in segmente diferite de pret, Borsec fiind pe segmentul premiun, iar Stanceni pe cel mediu.
Planurile companiei prevad vanzari de minimum 35 de milioane de litri de apa minerala Stanceni in acest an, dintr-un total de 290 de milioane de litri ce vor fi produsi.
"Stanceni va fi un guerilla brand, va incerca sa castige cat mai mult din cota de piata a concurentilor sai directi, deoarece piata nu ne ofera decat o crestere estimata la 5-10% anul acesta", a mai spus Teslovan.
Distributia Borsec la nivel national se realizeaza prin intermediul a 60 de companii specializate pe acest tip de servicii, iar pentru aprovizionarea clientilor mari (key-accounts) Romaqua foloseste propriile mijloace de transport.
"In plus, largirea portofoliului de produse cu acoperire nationala cu apa minerala Stanceni ne va dezvolta si mai mult sistemul de distributie", a adaugat Teslovan.
Compania are in prezent o acoperire de 80% a mediului urban si de 70% a celui rural.
In prezent,