Un apel scurt, o intâlnire preliminara pentru „discutii de afaceri“ si... trecerea la actiune. Cam acestea sunt performantele singurului gigolo din Craiova. Doritoarele il pot gasi la anunturile de mica publicitate, sub diferite pseudonime. De exemplu, Mario. La mica publicitate, rubrica de „erotice“, o insiruire de numere de telefon si detalii din cele mai tentante. „Pasiuni. Blonda atragatoare. Dulce si sexy. Senzatii tari. Nonconformista. Sexy si tandra“. Pe undeva, pe la mijlocul rândului, un nume despre care orice cititor al rubricii ar crede ca-i lipseste o litera. „Mario. 0748 956 5..“. Suni, ca tot omul - barbat ori femeie - curios: nu stii de unde mai pica vreun subiect, daca nu de interes, macar de atmosfera. Prea s-a incins in ultimele zile! Si povestea vine, exact ca un dus rece... „Da, eu sunt... Pai, oricând... A, sa vorbim doar?! Bine...“. Vocea barbateasca - si nu prea - raspunde cam nesigur, la intrebari. O fi vreo fatuca dereglata la hormoni, cu vocea in schimbarea pubertatii. Ori vreun pusti care a facut o gluma, iar acum nu mai stie pe unde sa scoata - daca sa scoata! - camasa. In fine, se stabilesc detaliile - ora intâlnirii si locul. Public, neaparat, sa nu existe surprize. Dar nici prea public, sa nu se prinda omul si sa se piarda prin multime, fara macar sa-si lase poza ca amintire. Reteta succesului - simplu si rapid Surprinzator, e barbat. Nefardat, in pantaloni, ca orice reprezentant onorabil al speciei. Iar dupa felul in care isi umfla pectoralii si isi muta de pe un picior pe altul fesierii, e clar: un gigolo. Care a recurs la cea mai simpla metoda de a-si face rost de clientela - anuntul publicitar. „Abia l-am dat, azi a fost prima zi“, incearca o vrajeala, vazând ca e luat la intrebari. Mai timid decât e cazul, nu poate totusi refuza interviul. Bâlbâindu-se pe alocuri si imbujorându-se usor, raspunde cu chiu cu vai la intrebarile legate