Unilever si P&G creioneaza de la Bucuresti strategiile de distributie in regiune a detergentilor si a altor produse fabricate local Bugetele de publicitate ale Unilever si Procter & Gamble depasesc cu usurinta cifrele de afaceri ale unor companii romanesti, iar daca sunt intrebati cate branduri au in portofoliu, sefii lor cu siguranta se incurca la numaratoare. Iata doi manageri pe care nu ii vom vedea prea curand luand masa impreuna sau iesind seara la o cafea. si nu pentru ca nu
Unilever si P&G creioneaza de la Bucuresti strategiile de distributie in regiune a detergentilor si a altor produse fabricate local
Bugetele de publicitate ale Unilever si Procter & Gamble depasesc cu usurinta cifrele de afaceri ale unor companii romanesti, iar daca sunt intrebati cate branduri au in portofoliu, sefii lor cu siguranta se incurca la numaratoare.
Iata doi manageri pe care nu ii vom vedea prea curand luand masa impreuna sau iesind seara la o cafea. si nu pentru ca nu se agreaza, ci pentru ca ar avea de dat explicatii serioase Consiliului Concurentei. Alexandra Gatej, presedinte South Central Europe pentru Unilever, si Jose Medran, director general Procter & Gamble (P&G) Marketing Romania, nu numai ca sunt responsabili cu tot ceea ce se intampla pe piata locala, ci au un rol important si in activitatile din Balcani ale celor doua multinationale.
Jose Medran, de exemplu, coordoneaza de la Bucuresti operatiunile din Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Bosnia & Hertegovina, Republica Moldova, Macedonia, Albania si Kosovo. “Se poate spune ca Romania este un centru regional de excelenta si dezvoltare al businessului pentru Balcani”, spune Medran. “Noi facem recomandari legate de planul de afaceri, iar aprobarile finale se iau la Geneva. Pe baza informatiilor pe care le avem noi, sfatuim sedi