Orlando Nicoara, fostul director general Netbridge, a preluat conducerea MediaPro Interactive, noua divizie de Internet a grupului MediaPro. Noua companie a fost infiintata in urma reorganizarii afacerilor pe Internet a MediaPro.
"Am ales MediaPro pentru viziunea si profesionalismul demonstrate in ultimii 15 ani pe piata media din Romania. Echipa Pro are forta, oamenii si un imens vehicul de promovare care pot reface pe Web revolutia Pro TV-ului din 1995. Stiu ca a fost o decizie buna si mai stiu ca am ajuns intr-o companie in care orice business are ca principal scop sa fie lider pe segmentul sau", a afirmat Nicoara.
El va gestiona un portofoliu de peste 50 de site-uri, extensiile pe web ale multor branduri din mass-media din Romania. Printre acestea se numara paginile de Internet ale televiziunilor Pro TV sau Acasa, cele ale Pro FM si InfoPro, Mediafax, Ziarului Financiar, Playboy, Maxim, Business Magazin, precum si portalul Apropo.ro. El a mai declarat pentru ZF ca noua divizie se va ocupa si de lansarea unor site-uri independente de publicatiile trustului, cat si de servicii online.
Singura optiune viabila pentru a ajunge lideri si pe piata de Internet era parteneriatul cu Orlando Nicoara, a declarat Mihnea Vasiliu, directorul general MediaPro.
"Cand piata este in crestere, cand romanii petrec din ce in ce mai mult timp online si au acces la din ce in ce mai multe conexiuni broadband, este timpul ca MediaPro sa contina o singura entitate dedicata Internetului", a declarat Vasiliu. El considera ca noua divizie a MediaPro poate deveni liderul pietei de Internet datorita faptului ca MediaPro este cel mai mare producator si distribuitor de continut si datorita unui puternic vehicul de promovare.
"MediaPro Interactive va fi clar un jucator mare pe piata de publishing si probabil ca venirea lui Orlando va creste spectaculos veniturile