foarte reuşită, a forţat lucrurile şi aveam să asistăm la un simulacru de întrecere şi la un scandal imens. Fără îndoială, nimeni nu anticipa că nici de această dată producătorul foarte reuşită, a forţat lucrurile şi aveam să asistăm la un simulacru de întrecere şi la un scandal imens. Fără îndoială, nimeni nu anticipa că nici de această dată producătorul francez nu va izbuti să-i ofere lui Alonso, liderul autoritar al stagiunii, şansa de a se bate de la egal la egal cu Schumi. şi totuşi, lucrurile au stat exact în aceste coordonate.
Ferrari a monopolizat prima linie a grilei de start, Michael trecându-şi în cont al treilea pole-position al stagiunii şi al 67-lea al carierei. Dincolo de rezultat însă, a şocat superioritatea maşinilor Scuderiei, ocupantul poziţiei a treia, Fisichella, fiind cronometrat cu un timp cu peste o secundă mai slab decât cel reuşit de Schumi. Cel care se arăta surprins de acest avans şi avea să declare că ar prefera să renunţe la o parte din acesta pentru a-l folosi în alte momente. O idee pe care, probabil, o avea în minte şi la finele întrecerii pe care a dominat-o autoritar.
Spre deosebire de anul trecut, acum Michelin a oferit pneuri capabile să reziste o cursă. Nu însă să şi aducă victoria, care i-a revenit lui Schumi. Germanul n-a plecat foarte bine, dar în faţa sa se afla Massa, care i-a făcut loc la prima intrare la boxe. Apoi a stat pavăză până la final, fără însă să fie nevoie să intervină, pentru că între monoposturile roşii şi cele ale concurenţei era distanţă mare. A fost al cincilea succes al lui Michael în cele şapte curse disputate de la revenirea SUA în calendarul F1, acesta apropiindu-se la numai o victorie de recordul deţinut de Ayrton Senna, care şi-a trecut în cont şase victorii. Fisico a salvat onoarea lui Renault, cu o clasare pe podium, în timp ce Alonso, cu probleme tehnice, a fost depăşit şi de Trulli, mu