Turismul motivational de aventura este noua tendinta in materie de transmitere a mesajelor pe care companiile vor sa le dea angajatilor, clientilor sau partenerilor de afaceri. Este ora 22:00. Incepe trekkingul (panda) prin jungla amazoniana. Cateva zile mai tarziu, echipele vor trebui sa campeze la Machu Picchu. Opt manageri de top trebuie sa treaca probele cu ajutorul celor doi translatori. Unul talmaceste din limba locala in peruana, iar celalalt traduce din peruana in en
Turismul motivational de aventura este noua tendinta in materie de transmitere a mesajelor pe care companiile vor sa le dea angajatilor, clientilor sau partenerilor de afaceri.
Este ora 22:00. Incepe trekkingul (panda) prin jungla amazoniana. Cateva zile mai tarziu, echipele vor trebui sa campeze la Machu Picchu. Opt manageri de top trebuie sa treaca probele cu ajutorul celor doi translatori. Unul talmaceste din limba locala in peruana, iar celalalt traduce din peruana in engleza. Asa poate decurge o intalnire cu cei mai importanti parteneri de afaceri ai unei firme de constructii, de exemplu. Chiar din Romania.
Antarctica - croaziera de zece zile. O experienta putin confortabila, pe un spargator de gheata rusesc. Croaziera include scufundari la adancime in pesteri si crevase sculptate in calota polara, camping sau urmarirea coloniilor de balene sau de pinguini. Asa se poate implementa un program de motivare non-financiara pentru cei mai buni angajati ai firmei.
De ce si-ar duce o companie angajatii in jungla in loc sa le verse in cont o prima de performanta? In ciuda ponderii dominante a recompenselor monetare la locul de munca, sapte din zece (69%) angajati chestionati au afirmat ca formele non-financiare de recunoastere reprezinta cea mai buna modalitate de motivar