Împătimiţii jocurilor pe calculator, din ce în ce mai mulţi de la an la an, au determinat o dezvoltare constantă a pieţei româneşti. "În 2005, piaţa românească a jocurilor pe calculator Împătimiţii jocurilor pe calculator, din ce în ce mai mulţi de la an la an, au determinat o dezvoltare constantă a pieţei româneşti. "În 2005, piaţa românească a jocurilor pe calculator s-a ridicat la 4-5 milioane de euro, reprezentând 0,01% din piaţa mondială a jocurilor", spune Michaël Allardin, directorul general al Best Distribution. În condiţiile în care în România principalul concurent al acestei pieţe este "piaţa neagră", pirateria reprezentând aproximativ 95% din vânzările de jocuri, reprezentantul Best Distribution apreciază că acest procent este unul destul de bun şi estimează că, în 2006, valoarea totală a pieţei va depăşi şase milioane de euro. La rândul său, directorul general al TNT Games, Doru Răduţă, estimează pentru acest an o creştere cu 50% a vânzărilor: "Piaţa jocurilor pe calculator şi-a început, efectiv, activitatea în 1999 şi nu cred să fi fost an fără creşteri cuprinse între 50% şi 100%. şi în acest an sperăm o creştere de cel puţin 50% a pieţei, incluzând în aceste estimări vânzările de jocuri, dar şi vânzările de console".
Impactul pe care apropiata integrare în Uniunea Europeană îl va avea asupra pieţei româneşti a jocurilor pe calculator este greu de stabilit. În timp ce unii reprezentanţi ai pieţei mizează pe o scădere a preţurilor practicate, ca urmare a creşterii salariului mediu, există voci care susţin că integrarea va determina practicarea unor preţuri mai mari. Astfel, Michaël Allardin susţine că se observă deja o scădere a preţurilor la jocurile video: "Acum un an, un joc video putea fi cumpărat la 1,7 milioane de lei vechi, iar în momentul de faţă, acelaşi joc poate fi achiziţionat la preţul de 1,2 milioane de lei. Credem că până la sfârşitul