Producatorul de PC-uri Lenovo si-a propus sa devina unul dintre primii trei jucatori pe piata IT din Romania in urmatoarele 12 luni, punand accentul pe gamele noi de produse si intentionand sa intre puternic pe segmentul consumatorilor individuali, a declarat marti Diana Munteanu, channel manager Lenovo Romania.
"Primul an a insemnat pentru Lenovo un efort sustinut de tranzitie de la brandul IBM la brandul Lenovo si integrarea gamei Think in portofoliul companiei in paralel cu lansarea gamei noi Lenovo 3000," a declarat Munteanu la conferinta de presa dedicata aniversarii primului an de activitate al companiei chineze pe piata romana.
Principala tinta: IMM-urile
In acest moment Lenovo Romania are ca principala tinta de clienti companiile mari si mijlocii, fara vanzari directe, dar cu o retea de distributie formata din 4 mari distribuitori care au o relatie directa cu Lenovo, titreaza agentia NewsIn.
"Ne vom dirija eforturile spre promovarea produselor din gama Lenovo 3000, urmind ca in ultima parte a acestui an sa introducem o noua gama care va avea preturi mai mici", a declarat Diana Munteanu, care a fost director general interimar in primul an de activitate Lenovo Romania, iar acum coordoneaza relatia companiei cu structurile regionale ale companiei chineze.
"Aceasta noua gama, prin gradul mai mare de accesibilitate a preturilor va da o noua dimensiune ofensivei Lenovo in Romania, inceputul anului 2007 urmand sa aduca intrarea pe segmentul de piata reprezentat de consumatorii individuali, prin semnarea unor contracte cu marii retaileri din Romania", a adaugat ea.
Pentru intreprinderile mici si mijlocii (IMM-uri), care au o pondere semnificativa in vanzarile actuale, Lenovo nu va continua politicile preferentiale dezvoltate de IBM, intre care si modalitati speciale de finantare, si va adresa acest segment prin preturi competitive s