Cel mai mare grup european de produse lactate, Danone, viseaza sa devina cel mai mare producator de sucuri de fructe. In acest scop, grupul a achizitionat recent 22% din liderul de profil de pe piata chineza, Hui Yuan. Aceasta achizitie ii va permite producatorului francez sa isi consolideze pozitia si pe piata chineza, piata ce se afla deja pe locul trei in termeni de activitate, dupa Franta si Spania.
Potrivit comunicatului Danone, citat de Reuters, Hui Yuan detine o cota de piata de 17%, si a inregistrat pe 2005 o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, in crestere cu 25%. Valoarea cifrei de afaceri realizate de Danone in China se ridica la aproximativ 1,2 miliarde de euro pe an, si 93% din aceasta este reprezentata de vanzarile de bauturi.
Cel mai mare grup european de produse lactate, Danone, viseaza sa devina cel mai mare producator de sucuri de fructe. In acest scop, grupul a achizitionat recent 22% din liderul de profil de pe piata chineza, Hui Yuan. Aceasta achizitie ii va permite producatorului francez sa isi consolideze pozitia si pe piata chineza, piata ce se afla deja pe locul trei in termeni de activitate, dupa Franta si Spania.
Potrivit comunicatului Danone, citat de Reuters, Hui Yuan detine o cota de piata de 17%, si a inregistrat pe 2005 o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, in crestere cu 25%. Valoarea cifrei de afaceri realizate de Danone in China se ridica la aproximativ 1,2 miliarde de euro pe an, si 93% din aceasta este reprezentata de vanzarile de bauturi.