Cuvantul "provocare" este cel pe care il foloseste cel mai des si are si motive intemeiate sa faca acest lucru. Are 29 de ani si ocupa functia de Market Officer ProLogis Romania, una din cele mai active companii de real-estate de pe segmentul industrial. O adevarata "provocare" pentru oricine din domeniu.
ProLogis si-a facut intrarea in Romania la inceputul acestui an, iar prima persoana pe care au dorit-o in echipa a fost tocmai Muler Onofrei.
"Este o pozitie care poate reprezenta pentru oricine o provocare deoarece ProLogis este o companie mare, este un lider de piata pe segmentul industrial", spune acesta.
Cooptarea lui Muler Onofrei in echipa celor de la ProLogis a fost o miscare cu atat mai fireasca, cu cat experienta acestuia in real-estate este de invidiat.
"Fiind o piata necunoscuta pentru ei si cu caracteristici diferite fata de cele din Europa Centrala, au avut nevoie de suport local din partea celor care au lucrat in acelasi domeniu si anterior".
Daca pentru ProLogis decizia de intrare in Romania a fost mai mult sau mai putin o aventura, asa cum spune Muler Onofrei, greul pica acum pe umerii echipei de aici, care "trebuie sa impace doua culturi de business, care de multe ori au puncte divergente, ceea ce nu este usor, dar este fun".
Experinta in real-estate si-a dobandit-o lucrand pentru trei ani de zile in echipa Eurisko, din care o perioada in pozitia de manager al departamentului industrial. Traseul pe care l-a urmat pentru a ajunge aici a fost cel clasic, adica a raspuns unui anunt dintr-un ziar. Au urmat apoi patru interviuri "pe diverse paliere de management". Rezultatul? Un job in cadrul Eurisko.
"Daca ar trebui sa definesc un criteriu dupa care imi iau deciziile in cariera, acesta ar fi practic intensitatea si masura in care pot invata lucruri".
Cu toate ca este de origine din Braila, dupa absolvi