Am mers in Belgia pentru a vedea daca un facelift minor poate aduce lucruri bune pentru Toyota Avensis. Modelul de clasa medie japonez a primit un nou motor diesel. AMETITOR. Avensis atinge 100 km/h in 10,6 secunde
Am mers in Belgia pentru a vedea daca un facelift minor poate aduce lucruri bune pentru Toyota Avensis. Modelul de clasa medie japonez a primit un nou motor diesel.
Cat de interesant poate fi pentru un tanar sa-i conduca masina tatalui sau? Pai este simplu. Daca tatal are un M5, copilul are toate sansele "sa-si rupa capul". Daca tatal are un Rodius, exista sanse ca si copilul sa devina cel mai interesant tip din gasca pentru 30 de secunde. De rasete isterice. Cred ca insa un "copil" are sanse mai mari sa se urce la volanul unui Avensis. Pur si simplu, pentru ca Toyota Avensis are toate sansele sa fie masina oricarui tata. La fel ca si in trecutul foarte apropiat, Avensis facelift este o masina "batraneasca". Si pentru "batrani".
PLICTISEALA. Chiar Toyota recunoaste acest lucru cand afirma ca Avensis facelift are un public tinta de barbati peste 40 de ani, care cauta o masina sa le exprime status-ul, dar nu doresc sa "show-off". Deci daca ai pana in 30 de ani i-ati gandul de la Avensis. Te va plictisi prin felul in care doar isi face treaba, prin felul in care totul functioneaza impecabil si prin felul in care iti ofera doar confort si imediat ce incerci sa mergi "tinereste" cu ea va da semne de "oboseala". Plus ca designul lui Avensis chiar nu este ceva cu care sa te mandresti prin oras. Nici macar modelul facelift nu vine cu mari noutati in materie de design exterior. Farurile, grila motorului, oglinzile cu semnalizatoare incorporate (Wow!), noile modele de jante, noile spoilere si noile stopuri nu vor fi remarcate decat de foarte aproape de masina.
Cea mai importanta modificare adusa de faceliftul operat masinii in aceasta va