nişe de dezvoltare, dar şi consolidarea celor existente. Este şi cazul sectorului birotică şi papetărie, de la care se aşteaptă ca profiturile să fie din ce în ce mai mari. În plus, în nişe de dezvoltare, dar şi consolidarea celor existente. Este şi cazul sectorului birotică şi papetărie, de la care se aşteaptă ca profiturile să fie din ce în ce mai mari. În plus, în condiţiile în care piaţa este dominată de câteva nume mari, este de aşteptat ca, după integrare, să se intensifice achiziţiile companiilor mici din domeniu.
"Vorbim de o piaţă foarte fragmentată. şi am să vă dau un singur exemplu: cifra de afaceri a grupului RTC pe anul 2004 a fost aproape egală cu totalul cifrei de afaceri a altor 12 competitori", ne-a declarat Sorin Stancu, preşedintele diviziei Office, din cadrul grupului RTC. Deşi nu există studii de specialitate care să indice dimensiunea valorică a pieţei de birotică şi papetărie, principalii competitori sunt de părere că se poate vorbi de o cifră de circa 100 milioane de lei.
Peste 10.000 de produse, grupate în cinci cataloage
Din poziţia de lider al pieţei de distribuţie de produse de birotică şi papetărie, Office Expres a înţeles necesitatea poziţionării cât mai stabile în această piaţă şi, implicit, nevoia investiţiilor în imagine. În acest sens, compania a ales să vină în întâmpinarea nevoilor clienţilor prin facilitarea accesului la produse şi economisirea timpului, lansând cinci cataloage cu peste 10.000 de produse din diferite domenii, respectiv papetărie, IT&Birotică, Promoţionale, Mobilier şi Industrie. " Investiţia s-a ridicat la peste un milion de euro. Vrem să oferim soluţia completă pentru birou, iar acesta este singurul catalog de pe piaţă cu preţuri", a precizat Stancu.
Aşteptări mari de la mobilier şi IT
Divizia Office Expres, din cadrul grupului RTC, se aşteaptă ca încasările să c