Astazi se lanseaza in Romania primul autoturism "Made in China". Este vorba de Hover CUV, o masina de teren care este prezentata de Great Wall Motor si RoChin motors. Autoturismul este motorizat cu un agregat de origine Mitsubishi de 2, 4 litri si o putere maxima de 130 de cai.
Conform unor surse, Hover CUV respecta normele de poluare EURO lll, atinge o viteza maxima de 170 km/h si atinge o suta de kilometri pe ora in 11 secunde, o repriza cel putin multumitoare pentru o masina de teren.
Are o lungime de 4,6 m, este lat de 1,8 m, iar distanta dintre axe este de 2,7 m. Este echipat standard cu anvelope 235/65R17. Hover CUV se anunta a fi un succes pe piata romaneasca. Un exemplar cu dotari substantiale ar putea costa sub 20.000 de euro, cu taxe.
Astazi se lanseaza in Romania primul autoturism "Made in China". Este vorba de Hover CUV, o masina de teren care este prezentata de Great Wall Motor si RoChin motors. Autoturismul este motorizat cu un agregat de origine Mitsubishi de 2, 4 litri si o putere maxima de 130 de cai.
Conform unor surse, Hover CUV respecta normele de poluare EURO lll, atinge o viteza maxima de 170 km/h si atinge o suta de kilometri pe ora in 11 secunde, o repriza cel putin multumitoare pentru o masina de teren.
Are o lungime de 4,6 m, este lat de 1,8 m, iar distanta dintre axe este de 2,7 m. Este echipat standard cu anvelope 235/65R17. Hover CUV se anunta a fi un succes pe piata romaneasca. Un exemplar cu dotari substantiale ar putea costa sub 20.000 de euro, cu taxe.