Pe o piata a produselor electronice si electrocasnice in scadere dramatica, de pana la 40%, Flamingo vrea sa se stabilizeze prin prezenta in magazinele retailerilor traditionali, dublata de dezvoltarea de noi magazine proprii
Grupul de electrocasnice si produse IT Flamingo International isi va consolida pozitia pe piata, in urmatorii ani, prin prezenta in magazinele retailerilor traditionali, a declarat directorul general al grupului, Dragos Ciuca, ieri, in cadrul unei conferinte de presa. El a nominalizat in acest sens grupul francez Auchan, care se pregateste sa intre pe piata bucuresteana de comert printr-un magazin in zona Titan.
"Credem ca potentialul conceptului de retail este cel castigator in acest moment. De aceea, vom lucra in parteneriat cu Auchan si alte lanturi internationale de retail, pentru noi magazine de mare suprafata", a precizat seful Flamingo.
In plus, grupul isi propune sa isi dezvolte reteaua existenta de magazine pentru a ajunge in urmatorii trei ani la o suprafata totala desfasurata de aproape 60.000 mp, plecand de la cei 36.000 mp existenti in prezent.
"Strategia grupului se concentreaza pe dezvoltarea accelerata a segmentului de retail in Romania, prin intermediul unor noi concepte de magazine pe suprafata mare, modele de succes in vest si chiar in tarile central-europene", a mai aratat Ciuca. Cresterea de suprafata, spun reprezentantii grupului, va veni din dezvoltarea atat in Capitala, cat si in alte orase medii si mici ale tarii. "Reteaua de retail se bazeaza in acest moment pe trei branduri, Flamingo, Flanco si Future Shop", a precizat Cornel Marian, directorul general al Flanco, retailer achizitionat de Flamingo in luna mai a acestui an pentru aproape 38 mil. de euro.
Cota de piata in dauna profitului
In urma finalizarii tranzactiei, Flanco Holding Ltd a devenit al doil