Italia a castigat la penalty-uri, Zidane si-a incheiat cariera cu o eliminare, cerneala comentatorilor sportivi va mai curge inca cateva zile, dar Campionatul Mondial s-a incheiat. Acum a venit momentul in care afaceristii isi fac calculele dupa o luna de euforie fotbalistica
Campionatul Mondial de Fotbal din Germania a trecut probabil neobservat prin majoritatea afacerilor autohtone, insa exista si o serie de antreprenori care deja isi calculeaza profiturile in ultima luna. Retailul, bauturile alcoolice sau piata pariurilor sportive sunt doar cateva dintre segmentele care au cunoscut o crestere a cifrelor de afaceri mai mare sau mai mica, insa de un plus au beneficiat toate afacerile conexe fenomenului fotbalistic.
Loviturile lui Beckham se vad mai bine pe o plasma
Retailerii mari, precum si magazinele de la colt, si-au vazut veniturile majorate macar intr-o zi din luna fotbalistica avand in vedere ca microbistul adevarat urmareste un meci cu ceva de baut si un snacks sarat in fata sa.
Dar si retailerii de electrocasnice si-au vazut profiturile majorate. Cum multi doreau sa isi schimbe televizorul si Campionatul Mondial reprezinta un moment tocmai bun pentru aceasta achizitie, vanzarile de televizoare au cunoscut o crestere in ultima perioada.
�Desfasurarea in luna iunie a Campionatului Mondial de Fotbal 2006, puternic mediatizat, a influentat in mod pozitiv achizitia de televizoare. In aceasta perioada s-au vandut atat televizoarele cu tub CRT cat si cele cu ecran LCD sau Plasma, inregistrandu-se o crestere totala a vanzarilor de 10% fata de luna mai�, a declarat pentru Wall-Street Raul Filip, Sales&Marketing manager Brown Goods, Altex.
Potrivit reprezentantului Altex, vanzarile televizoarelor LCD au crescut in luna iunie cu 60% comparativ cu cele inregistrate in luna mai iar cele cu plasma au crescut cu 25%. Tendinta de inlocu