Vanzarile Airbus din prima jumatate a anului 2006 au scazut cu cel putin o treime fata de aceeasi perioada din anul trecut. Daca intre ianuarie si iunie 2005, compania a primit 276 de comenzi, in primul semestru din 2006, numarul de comenzi este de numai 117. Motivul principal este anuntarea unei intarzieri de aproximativ sapte luni la livrarea modelului A380, din cauza unor defectiuni tehnice.
In acelasi timp, comenzile pentru aeronavele companiei rivale Boeing au crescut de la 439 la 487 in prima jumatate din 2006 fata de 2005. Este posibil ca Airbus va face publice noi comenzi la targul aviatic ce va avea loc la Farnborough luna aceasta. Totusi, compania franceza nu trece printr-o perioada fasta, iar accidentul aviatic care a avut loc zilele trecute in Siberia confirma aceasta tendinta.
Vanzarile Airbus din prima jumatate a anului 2006 au scazut cu cel putin o treime fata de aceeasi perioada din anul trecut. Daca intre ianuarie si iunie 2005, compania a primit 276 de comenzi, in primul semestru din 2006, numarul de comenzi este de numai 117. Motivul principal este anuntarea unei intarzieri de aproximativ sapte luni la livrarea modelului A380, din cauza unor defectiuni tehnice.
In acelasi timp, comenzile pentru aeronavele companiei rivale Boeing au crescut de la 439 la 487 in prima jumatate din 2006 fata de 2005. Este posibil ca Airbus va face publice noi comenzi la targul aviatic ce va avea loc la Farnborough luna aceasta. Totusi, compania franceza nu trece printr-o perioada fasta, iar accidentul aviatic care a avut loc zilele trecute in Siberia confirma aceasta tendinta.